Tendencias no sector eventos para 2016

millenials, tendencias eventos para 2016Achegámonos ao peche do ano e parece que xa é un bo momento para rebuscar entre as axencias de eventos e organizacións de congresos sobre o que nos deparará o sector a partir de xaneiro. Aínda non dispoñemos da cifra que o sector eventos logrou en 2015 pero si coñecemos que o sector xerou un negocio de 6.900 millóns de dólares durante o curso 2014. Aínda que existe un optimismo cauteloso en canto ás posibilidades financeiras de vos diferentes sectores económicos, o que sempre repercute de forma positiva en canto á organización de congresos, meetings, simposios e eventos, a nova normalidade, os estándares sobre os que teremos que operar a diario manterán o rigor dos anos máis duros da recesión. A corrente principal que dominará os próximo doce meses pode resumirse nun facer máis co que xa temos. Pero non todo é un augurio de austeridade esponxosa. Novos nichos, maior presenza dos millenials, mellores formas de recoller e utilizar a información que aportan os asistentes a un congreso…Aquí algunhas tendencias sobre o que nos espera no sector de eventos en 2016.

Maior investimento

Diciamos no parágrafo anterior que o orzamento destinado á organización de eventos profesionais crecerá en 2016. O informe que aporta American Express apunta a que os indicios de recuperación financeira favorecerá movementos de expansión de empresas e, polo tanto, aumentará o número de eventos no mundo. Espérase así que o número medio de eventos previstos por compañía no seu plan anual aumente en 2016 en todas as rexións. A previsión media para Europa máis optimista é de 126 eventos por compañía.

Apps para todos

O uso de apps como parte da secretaría dun congreso seguirá o seu implacable ascenso. Xa non se utilizarán tanto apps xenerais dispoñibles nas tendas virtuais das grandes compañías tecnolóxicas senón que o seu uso se normalizará, polo que cada evento deseñará a súa propia aplicación virtual ara cada congreso. As apps móbiles serán unha das principais ferramentas para reforzar a fidelización, a interacción antes, durante e despois do evento e, en xeral, para mellorar a experiencia do usuario.

Fidelidade, un tesouro

Os eventos destinados a reforzar a fidelización da clientela serán un tema que estará continuamente encima da mesa en 2016. Case todos os sectores entenden o valor dos encontros ou congresos para establecer unha relación de diálogo e confianza cos seus clientes, así que este tipo de eventos orientados ao engagement veranse incrementados en 2016.

Máis severidade nas condicións de contratación

O sector empresarial sairá dos anos de máis recesión cunha lección entre cella e cella: hai que ser (máis) estrito coas condicións pactadas. As chamadas políticas de compliance fan referencia aos riscos potenciais asociados ao sector da organización de eventos: aloxamentos, comida, dispoñibilidade de espazos, organización de carteleiras…Moitos axentes que deben funcionar como un reloxo. As empresas que demandarán os servizos de organización de eventos tamén farán valer esas políticas de compliance –e as penalizacións asociadas a elas– para evitar que a súa marca véxase danada no caso de que as cousas non saian como estaba previsto.

Millenials, o gusto pola experiencia

A xeración millenial ( nacidos entre 1981 e 2000) comeza a ser un maior. O sector da organización de eventos ten en 2016 a tarefa de achegarse ás demandas específicas deste sector. Este segmento será os programas de incentivo, con accións centradas en ofrecer experiencias únicas para a reforzar o compromiso e a ilusión desta xeración.

Estas son algunhas das realidades que nos esperan en 2016, un ano para mirar con optimismo e para que o sector da organización de eventos mire con optimismo.

Foto de Millennials Jam Workshop

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *