Tendencias que o están petando no mundo dos eventos
O mundo dos eventos atópase en constante cambio, un sempre quere romper co seu antecesor. Mesmo naqueles mono-tema que van pola edición número 30 buscan tendencias para renovarse, porque xa sabedes o devandito: renovarse ou morrer! En Trevisani quixemos recopilar as tendencias que están causando auténtica sensación no mundo dos eventos.
O cara a cara
A tradición tennos afeitos ser atendidos por persoas e, por moita tecnoloxía que sigamos desenvolvendo, á hora de recibir unha explicación, a gran maioría sentimos máis cómodos se nos relacionamos cunha persoa que sabe poñerse na nosa situación ou á que podemos expoñerlle as nosas dúbidas.
Aquí e agora
Ou o que hoxe en día é o mesmo: deixar patente que estou aquí e agora. Traducido, a tecnoloxía e, unha vez máis, as redes sociais. Se proporcionamos ao noso público material para que o colguen nas súas redes, teremos medio camiño andado. Na mesma liña, se tamén lles ofrecemos soportes e facilidades cos que poidan traballar durante o evento, seguiremos sumando puntos.
O wellness
O welness é benestar, estar en forma, ser saudables e levar unha vida sa. Consecuentemente, o evento ha de estar localizado nun espazo que respecte o medio ambiente, por exemplo, ao que sexa fácil chegar mediante transporte público. Ademais, tamén se valora que se preparen actividades para traballar o wellness ou mesmo detalles como o cátering.
As colaboracións
Sobre todo se estades a empezar, o recomendable é facerse un oco ao grande da man de patrocinadores e medios colaboradores. En moitos casos, as grandes marcas ofrecen a súa imaxe para eventos que nada teñen que ver. Por exemplo, Estrella Galicia, é patrocinadora en Galicia de festivais, competicións deportivas, eventos de empresas… En canto ao medio colaborador, asegurámonos difusión noutros medios de comunicación.
Promocionalo con personalidades
E na mesma liña, se conseguimos que unha personalidade de repercusión mediática, ben sexa un profesional do sector, un xornalista do informativo das 3 ou un personaxe do “famoseo”, atraerá a público potencial, que poida que non coñeza o evento pero si sexa seguidor da personalidade.
Queres coñecer máis novidades? Non dubides en poñerche en contacto con Trevisani e asesorarémosche no teu evento!