Tecnoloxía de turismo de congresos que pronto utilizaremos todos
Poida que o turismo de negocios, a organización de eventos, as viaxes de incentivo ou a preparación de congresos non sexa tan visible como parte do sector turístico en si mesmo pero como escribimos antes neste blog, é unha división moi importante da industria turística. Xa que o turismo de congresos está promovido en boa parte por corporacións que invisten en incorporar adiantos tecnolóxicos cuxo uso xeneralizar antes do que creemos.
Hologramas: si, xa son unha realidade. caeron moitas follas do calendario desde que o bo de R2-D2 proxectaba mensaxes holográficos vitais para a Alianza Rebelde pero nunca se deixou de buscar esta tecnoloxía. Xa vimos algúns relatorios nas que o orador atopábase a quilómetros do escenario no que se lle podía ver en tres dimensións e escoitar “coma se estivese alí”. Os hologramas en tempo real, xerados a través de cámaras –un procesador sufriría un pouco para poder manter unha proxección– son un paso “real” na globalización dos eventos porque se superan as barreiras xeográficas e compártese o propio coñecemento.
De feito, os hologramas xa forman parte da oferta turística ?de masas?: os hoteis NH incorporan os hologramas para ofrecer aos seus hóspedes información relevante sobre o destino, ofertas de lecer ou para explicar os servizos que están a disposición do cliente.
Tecnoloxía de organización: moitas corporacións realizan un gasto considerable en adiantos tecnolóxicos que mostran e utilizan nos seus congresos ou convencións. Moitas destas innovacións teñen unha saída práctica no mercado turístico e serven para organizar información e planificar viaxes. Atopamos a tecnoloxía sen cables de curto alcance, ou NFC. Moi ben, poida que non sexa o que chamariamos exactamente unha ?nova tecnoloxía? porque está operativa desde 2003 pero nos últimos catro anos si se popularizou na organización de congresos Para que serve exactamente? É unha tecnoloxía de recolleita de datos e as súas funcións son:
Identificación: os congresos usan esta tecnoloxía para identificar a asistentes e poñentes para organizar as mesas redondas, exposicións, poñer en contacto a xente con intereses ou campos de dominio similares, etcétera. O seu salto ao turismo parece claro: pode usarse como entrada universal da oferta turística municipal simplemente achegando o noso teléfono móbil ou tarxeta con chip NFC a un dispositivo de lectura.
Recolleita/intercambio de datos: esta utilidade combina as etiquetas RFID con Google para proporcionar información do lugar no atopámosnos/atopámonos. Nun evento son moi útiles para dar información sobre o tema que se trata, sobre o relator etc…Tamén entendemos a súa utilidade turística: indícanos información sobre onde estamos, recibir información dun evento ou establecemento de forma inmediata.
Pago co teléfono móbil: sen ningunha dúbida é a estrela dos usos do NFC. A comodidade de uso e que o gasto poida estar asociado á nosa factura ou unha conta de banco son armas moi poderosas e esta tecnoloxía está camiño de ser o método de pago do futuro.
Esta tecnoloxía úsase nos dispositivos móbiles dunha forma moi sinxela: a través de apps que nos podemos descargar tanto en Android como en Apple.
Estes son algúns dos avances que nos atopamos en eventos e que máis pronto do que pensamos poderían estar xa nas nosas mans cando vaiamos de viaxe.
Que lles parece?