Retransmitir o meu evento en directo por que non?
Os eventos máis importantes teñen que ser lembrados. Por iso, desde as propias orixes da iconografía, o ser humano sempre tentou deixar constancia destes momentos inesquecibles en formatos físicos como a pintura, a escultura, a fotografía, ou o vídeo. Porque saber gozar dos recordos, é como vivir dúas veces.
En Trevisani sabemos o importante que é isto para os nosos clientes. Con todo, segundo as características de cada evento, pode ser máis aconsellable levar a cabo un tipo de realización ou outra. Por exemplo, son poucos os que se expoñen e se paran a pensar seriamente sobre as vantaxes dunha retransmisión en directo. Está claro que internet está a someter a unha mutación case diaria aos medios de comunicación e non sempre é fácil manterse ao día e saber aproveitar as vantaxes de cada cambio.
Desde hai xa algún tempo, Youtube permite aos seus usuarios retransmitir emisións en vivo, co único requisito dunha cámara e conexión a internet. O primeiro que se debe facer é descargar e configurar o codificador no dispositivo desde o que se desexa facer a emisión, que ben pode consistir simplemente nun portátil Windows ou Mac, ou un smartphone con Android. Unha vez configurado, a través do propio codificador, pódense engadir o título e datos da emisión, coma se tratásese da subida dun vídeo, e axustaranse os parámetros de calidade automaticamente en función das especificacións técnicas do teu dispositivo e conexión a internet.
Ao mesmo tempo, tamén se crea un chat en vivo para poder interactuar cos espectadores, e se se desexa, mesmo se pode engadir unha tarxeta de Financiamento por Fans coa que obter ingresos en base ao número de espectadores que estean a seguir o evento.
Outras solucións máis sinxelas e enfocadas a redes sociais son Bambuser ou Periscope, ferramentas de streaming moito menos profesionais, pero que nos poderán servir para eventos máis sinxelos, roldas de prensa ou inauguracións. Desde marzo deste ano Facebook tamén permite emitir en directo desde Fan Pages, podendo mesmo vincular a un evento na rede social a retransmisión. Unha posibilidade que pode funcionar se estamos centrados nun público moi dinámico neste medio social.
Tendo en conta isto, segundo o orzamento e o tipo de acontecemento que se presente, podémonos facer unha idea sobre as posibilidades que ofrece a cada cliente esta oferta, que insistimos, non se debe pasar por alto.
Chámanos e valoraremos contigo a opción máis adecuada para o teu evento. Falamos?