A psicoloxía da cor: De que cor visto meu evento?
En Trevisani sabemos que hai que coidar ata o máis mínimo detalle á hora de realizar un evento, cousas que a primeira vista parecen non ter importancia, poden ter un papel fundamental en canto ao que queiramos transmitir coa nosa marca ou directamente co evento que desexamos crear para unha ocasión determinada.
Actualmente, a cor é un tema moi estudado, en especial por aquelas persoas dedicadas ao sector do márketing, a publicidade, a arte ou as relacións públicas. A chamada psicoloxía da cor, é unha ciencia que cada vez cobra maior importancia para todos os sectores que teñen que tratar directamente cara un público cada vez máis aberto a deixarse levar por sensacións e sentimentos. Esta rama da psicoloxía, encárgase de estudar os efectos das cores na percepción e a conduta humana. A través da cor, utilizado de forma correcta, pódese chegar a relacionar unha marca cos atributos que desexemos, xa que a cor axuda a transmitir toda clase de emocións directamente a través da vista. Por esta razón, a maioría das marcas, adoitan ser moi coidadosas á hora de elixir as cores corporativas da súa empresa.
Desde a antigüidade, en especial nas culturas asiáticas, xa se cría firmemente na influencia da cor nas persoas, mesmo nos poderes curativos dos mesmos (a coñecida cromoterapia). Moitos artistas, filósofos, poetas e científicos teorizaron sobre as cores, ata chegar a relacionar a cor coa percepción humana, un proceso no que se involucra a vista e o cerebro, pero tamén, unha parte subxectiva na interpretación de cada cor.
Á hora de crear un evento, é moi importante fixar os obxectivos que queremos conseguir, pero sobre todo, decidir que imaxe queremos dar e que queremos transmitir con el. Unha vez establecido este criterio, xa podemos comezar a indagar un pouco máis na psicoloxía da cor para seleccionar as cores idóneas para a ocasión.
A continuación, imos presentar un breve resumo das cores máis utilizadas e do que significan para a nosa cultura:
Amarelo: Esta cor debe utilizarse con especial coidado, xa que ten connotacións positivas, pero tamén moitas negativas. Evoca: enerxía, creatividade, felicidade, potencia, intelixencia, lóxica e optimismo. Pero tamén: pode facer referencia ás enfermidades, crear sensación de perigo, advertencia ou risco. Mesmo pode chegar a irritar ou a crear fatiga nos ollos.
Verde: É unha cor ambivalente, xa que simboliza cousas positivas e negativas por igual, dependendo da tonalidade que se utilice. Evoca: esperanza, fe, natureza, frescor, equilibrio emocional, razón, lóxica, o ser coidadoso, crecemento, o orgánico, relaxación e fertilidade. Pero tamén: pode relacionarse cos celos, a guerra, o veleno ou a inmadurez.
Laranxa: É unha cor que se debe utilizar na súa xusta medida para que funcione á perfección. Evoca: emoción, entusiasmo, calidez, incita á compra e crea unha sensación amigable, alegre ou confiable. Pero tamén: é unha cor que pode resultar agresiva, descontrolada e que cansa facilmente.
Azul: É unha cor que relaxa e chega a conectar coas emocións máis profundas. Evoca: simpatía, amizade, confianza, intelixencia, ciencia, concentración, seguridade, calma, honestidade e coidado. Pero tamén: simboliza a dúbida, a tristeza, a melancolía e a soidade.
Vermello: É unha cor con moita forza, que capta a atención con rapidez, estimula a presión arterial e que pode crear sensacións contraditorias. Evoca: movemento, calidade, vitalidade, e provocación. Pero tamén: esta cor en grandes áreas pode evocar a violencia, o frenetismo ou á agresividade.
Negro: Funciona moi ben como contraste con cores claras. Evoca: sobriedade, elegancia, oficialidade e credibilidade. Pero tamén: pode evocar silencio, soidade, morte, maldade ou impureza.
Branco: Non é unha cor en si, senón a presenza de luz. Evoca: inocencia, pureza, paz, frescura, limpeza ou minimalismo. Pero tamén: simboliza a morte en Oriente e pode estar relacionado coa soidade ou o baleiro.
Violeta: É unha cor que inspira respecto. Evoca: poder, experiencia, misticismo, espiritualidade, intimidade e sentimentos. Tamén simboliza á muller e á nobreza. Pero tamén: as tonalidades máis escuras poden chegar a crear sentimentos negativos ou de tristeza.
Pero se aínda che quedan dúbidas sobre outros aspectos do teu evento, non dubides en deixarche asesorar por nós. O equipo de Trevisani espérache cos brazos abertos!