Invitados famosos para o teu evento: sae rendible?
Convidar a “celebs” ou famosos á túa presentación ou evento é unha opción que debes considerar á hora de conseguir máis repercusión mediática e facer a cita máis atractiva. Pero como formulalo? Deixámosvos algunhas pistas para conseguir acertar:
Que perfil de “celeb” debo buscar?
O máis importante é que o personaxe se axuste aos valores que queremos poñer de relevo. En xeral, a recomendación é que sexa unha persoa recoñecida, que non estea marcada por escándalos na súa vida persoal e que sexa capaz de combinar correctamente a promoción con resposta ante as preguntas dos medios, que en xeral tentarán apuntar a aspectos máis persoais ou vinculados á actualidade. É clave que manteñamos en mente isto último, xa que moitos dos impactos en medios virán de declaracións ou fotos nos que temos que conseguir que se vexa o logo da marca ou o evento ou o motivo da cita.
Que modelo de contratación de famosos aplico a evento?
– Presentadores
Un presentador famoso, un cómico ou monologista dará máis caché ao teu evento e con moita probabilidade será capaz de manter a atención dos invitados durante toda a xornada. Un profesional sempre o fará mellor que unha persoa amateur e aumentará o valor da cita co seu nome. Un toque cómico conseguirá un maior dinamismo e deixará un grato recordo nos invitados.
– Convidados
Nalgúns casos os personaxes famosos servirannos para chegar rapidamente aos medios de comunicación, sobre todo á prensa rosa e aos programas de actualidade. Outro factor que debemos ter en conta é o gran potencial en redes sociais de actores, modelos, músicos ou deportistas. Os seus fans sempre permanecen moi atentos ás súas recomendacións e é moi probable que axuden a subir as vendas rapidamente de marcas afíns. Non esquezas preparar un photocall ben estruturado para que a prensa gráfica poida facer o seu traballo e o material de marca co que queres impactar véxase correctamente.
– Embaixadores
Outro modelo que se pode poñer en práctica é o de facer protagonistas do evento a personaxes relevantes ou moi coñecidos. Neste caso dariámoslles unha función concreta, ser embaixadores da marca, representando os ideais da mesma no seu día a día ou involucrándoos nunha serie de eventos programados con tal fin. Se optamos por esta vía debemos escoller a persoas cunha vinculación persoal á marca ou cita, tentado que ademais teñan unha experiencia concreta no campo.
E a rendibilidade?
O ROI ou Return on investment, é a rendibilidade que conseguimos nunha acción sobre o investimento realizado. Se apostamos pola contratación de famosos atoparémonos con orzamentos altos, que non poderemos asumir para a organización todos os eventos que nos encarguen. Con todo, no caso de poder asumilo, é importante saber que o resultado adoita ser moi satisfactorio. En xeral conseguiremos un gran impacto se fixemos ben os deberes á hora de escoller o personaxe e a posta en escena.
Ten en conta que para ben ou para mal esa persoa representará o espírito do obxecto da túa promoción no tempo. Merece a pena estudar en profundidade a repercusión a curto-medio prazo da decisión para sacarlle o máximo partido.