Informa sobre o teu evento en tempo real: servizos de mensaxería e redes sociais
A tecnoloxía ofrécenos cada día máis posibilidades. En concreto os servizos de mensaxería instantánea como Telegram e Whatsapp e as redes sociais como Facebook e Twitter, permítennos interactuar cos nosos invitados en tempo real, o que posibilita que podamos habilitar centros de información virtuais para os nosos asistentes.
Pensa en habilitar a figura dun CM de atención ao cliente e ofrecerás un servizo impecable de asistencia, que seguro que lembra o teu cliente.
Como?
- Whatsapp e Telegram
Os servizos de mensaxería posibilítannos ofrecer respostas ao segundo aos asistentes de calquera evento. Un sistema moi cómodo para os usuarios, que nos obrigará a ter unha boa capacidade de reacción.
Só necesitamos habilitar un teléfono móbil, que podería ser de prepago, que nos sirva case exclusivamente para esta función. Anunciaremos aos asistentes que se poden comunicar connosco a través deste teléfono vía WhatsApp. Moitos negocios locais están a comezar a usar este método para reservas, dúbidas… con boa acollida. Gratis, fácil e rápido.
– Telegram
Algúns dos grandes éxitos de 2016 en Telegram son os bots e as canles. Espazos desde os que lanzar información a seguidores a través dunha canle privada de mensaxería, directamente ao móbil dos nosos usuarios. O éxito reside en que os nosos invitados poderán buscar a nosa canle ou bot, e desde alí recibirán mensaxes na súa smartphone sobre algo que lles interesa. No caso das canles, sen filtrar. No caso dos bots, mesmo poderemos ofrecer un sistema de preguntas e respostas, segmentado por temáticas.
O programa de actividades do evento, dúbidas frecuentes ou avisos sobre cambios importantes poden ser temas interesantes cos que traballar para conseguir que nos sigan.
- Facebook e Twitter
A pesar de que son redes sociais cun longo percorrido xa, as posibilidades e usos que se van desenvolvendo ao seu ao redor seguen sorprendéndonos. Por exemplo?
– Avisos en Twitter
O timeline de Twitter sobre un evento, é dicir, vinculado a un hashtag, pódenos servir para anunciar temas de continxencia ou ofrecer información complementaria. No caso dun congreso, por exemplo, atrasos nun relatorio, espazos libres nalgunha sala de conferencias ou mesmo problemas con algún coche mal aparcado. Tampouco debemos deixar de atender as dúbidas dos nosos invitados: clave da WIFI, dúbidas puntuais… cada tuit, conta!
– Facebook Messenger
Os heavy users de Facebook, en xeral de máis idade que o de Twitter, adoita usar o chat de Facebook para trasladar dúbidas á organización. Ademais este contacto permitirache un seguimento dos diferentes perfís de invitados neste medio social. Toma nota das súas inquietudes e preferencias.
En Trevisani somos expertos en organización de eventos, así que se estás a pensar en organizar unha feira, unha presentación ou calquera tipo de evento Somos a túa mellor opción! Contáctar e consulta sen ningún compromiso. Esperámosche!