O Workshop: O rei das relacións laborais

Como xa dicía Aristóteles, “o home é un ser social por natureza”, nacemos coa habilidade de relacionarnos e ímola desenvolvendo ao longo de nosa vida, dado que necesitamos os uns aos outros para sobrevivir. Baseándonos nesta afirmación, é fácil comprender que algúns dos eventos que mellor funcionan hoxe en día son os que teñen como protagonista o factor “interacción”. Un bo exemplo disto, é o famoso workshop, onde o organizador fai a “maxia previa” para que os participantes sexan os verdadeiros protagonistas do acto realizando vínculos comerciais que sería máis complicado levar a cabo sen a súa presenza no devandito evento.

Con este tipo de eventos en auxe, desde Trevisani queremos deixarvos algúns tips para que o voso evento sexa a envexa de todos:

  • Antelación, a base de todo: Sempre dicimos o mesmo, pero é que sen antelación, non hai perfección. Antes de nada, debes expor as cuestións básicas: quen quero que participe no meu workshop?, onde é o lugar idóneo para realizalo?, é fácil chegar ao devandito sitio?, que horario é o máis adecuado para os participantes?, ademais do workshop… incluirei outras actividades de interese para os participantes? Unha vez contestadas todas esas preguntas, é a hora de asegurarse que todo o meu público obxectivo decátese da existencia do meu evento, sempre con moita antelación para que a súa axenda non está ocupada, a mellor maneira (e máis rápida)? As Newsletters!
  • Coñece ben aos participantes: Para isto, é necesario crear un formulario cunhas preguntas que o usuario poida responder de maneira sinxela, con respostas pechadas entre as cales se poida elixir. Ademais, normalmente no seu inicio, é conveniente incluír uns apartados nos que o participante poida realizar a súa carta de presentación.
  • Pecha ben a axenda de citas: A axenda de citas de cada un dos asistentes, debe estar elaborada minuciosamente para que non haxa erros nin citas solapadas, todo o mundo debe saber onde estar, con quen e a que hora! (sempre con antelación).
  • Que todo sexa moi visual! Todo debe de estar sinalizado e marcado de maneira moi visual para que non xurdan dúbidas nin imprevistos.
  • Non esquezas que ante todo, son persoas: Ademais de concertar as citas e de organizar o evento en si, é importante ter un trato personalizado e próximo con cada un dos asistentes. Así mesmo, debemos de estruturar a axenda dunha forma cómoda e ordenada, realizando as paradas e descansos pertinentes, e mesmo ofrecendo algúns extras que motiven aos asistentes. Bos exemplos diso é ofrecer actividades ou relatorios para que poidan gozar durante os tempos de espera, ou mesmo algún tipo de aperitivos ou mesmo comidas a determinadas horas do día.

Aínda segues con dúbidas sobre como facer a túa Workshop? Non dubides en poñerche en mans de expertos especialistas, non esquezas poñerche en mans de Trevisani.

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *