5 consellos para un evento deportivo de 10
Hoxe en día o fitness, a vida saudable e os deportes están máis de moda que nunca, por esta razón, é imposible pasar por alto o furor que causa un evento deportivo. A simple vista, este tipo de celebracións poden parecer sinxelas xa que se focalizan nunha soa actividade e teñen un sistema de produción bastante mecánico, non? Pois para a sorpresa de moitos, a creación dun evento deportivo, do mesmo xeito que ocorre con outro tipo de eventos, require un gran esforzo e moito traballo previo á súa celebración. Se o que queres é que este evento teña un gran impacto na túa empresa, segue estes consellos que che ofrecemos desde Trevisani!
- Quen vai participar?
Coñecer ao teu público obxectivo é un dos elementos máis esenciais e á vez máis subestimados á hora de planear un evento. No caso dos acontecementos deportivos, este cobra unha especial importancia, xa que para que sexa efectivo debemos coñecer algo máis que a franxa de idade e localización xeográfica á que nos diriximos. Coñecer os seus gustos, deportistas aos que admiran, que deportes están de moda nas redes sociais ou por que motivos adoitan unirse aos eventos deportivos, son algúns datos crave a ter en conta.
- Onde o imos a celebrar?
Unha vez temos seleccionado o deporte que mellor se adapta ao target e ao noso obxectivo, debemos ter en conta o espazo que este vai ocupar. No caso dos maratóns, é preciso delimitar o percorrido que se vai facer e solicitar os permisos pertinentes á administración local para que estas poidan cortar as rúas por onde vai pasar nas devanditas datas. Ademais, así poderán previr aos dispositivos de emerxencias e seguridade que se vaian a necesitar.
- Como se van a decatar?
Como sempre dicimos en Trevisani, a antelación é a clave do éxito, e isto cobra especial relevancia no caso da difusión de eventos. No caso dos eventos deportivos, a cartelería a pé de rúa adoita ser moi efectiva. Un deseño sinxelo no que se distinga o deporte, as datas do evento e o como inscribirse con tan só unha ollada, son clave para atraer ao público. Tamén é recomendable facer ben visible do premio ou recompensa, en caso de habelo, así como o obxectivo do mesmo (engadir un valor non monetario axuda a ampliar o público obxectivo). Nin que dicir ten, que a difusión en redes sociais e a través de newsletter aos teus clientes habituais, é de vital importancia para asegurarnos de que quen estea interesado en participar poida facelo.
- Que máis se pode organizar?
Se crías que con organizar a competición deportiva habías terminado o teu traballo, estás moi equivocado. Un dos maiores empuxóns de comunicación dos eventos conséguese coas pre-festas ou recepcións de invitados especiais. Esta pequena celebración de antes do maratón/partido/campionato axudará a diversificar os medios de comunicación que desexen cubrir o evento, conseguindo unha maior repercusión deste. Outro consello é organizar algún tipo de happening despois da competición deportiva, xa sexa a actuación dun grupo musical, unha demostración de deportistas profesionais ou unha merenda para os participantes. Con este acto post-evento conseguirás reforzar a imaxe positiva da túa marca ou empresa na mente da túa target.
- Canto tempo vai levar?
Finalmente, queremos lembrarche outro punto igual de obvio que o primeiro pero igual de importante. Producir a cartelería require un tempo, a inscrición dos participantes require outro tempo, a procura de sponsors e colaboradores require outro tempo, a solicitude de permisos ao concello… Adiviñáchelo, require tempo. E iso é xustamente o que queremos salientar: asegúrate de que todos estes tempos están tidos en conta á hora de establecer os tempos de entrega de cada cousa e a data de celebración do teu evento deportivo.
Pero non te preocupes, se todo isto se che antolla moi complicado, sempre podes poñerte en mans de profesionais para asegurar que o teu evento sexa un éxito. Contacta con Trevisani e descobre todas as formas nas que che podemos axudar!