Valoración do evento Santiago(é)Tapas 2014: satisfacción entre os profesionais da hostalaría de Santiago
No concurso, con secretaría técnica de Trevisani, consumíronse un total de 31.000 tapas
A sétima edición do Santiago(é)Tapas, evento con secretaría técnica de Trevisani, funcionou como un auténtico revulsivo para a hostalaría compostelá.
Contacto cos participantes, busca de patrocinios e colaboradores, tarefas de prensa e comunicación, organización de actos, comercialización, dinamización en redes sociais, elaboración de contidos para o portal web, relación con medios de comunicación ou a configuración de listados foron algúns dos traballos realizados pola empresa de organización de eventos.
Durante 17 días, 69 establecementos embarcáronse neste concurso no que se presentaron 111 tapas distintas, que foron moi ben acollidas entre uns clientes que destacaron a súa calidade.
Servíronse un total de 31.000 petiscos a 2 euros. Esta cifra coloca nas 203.000 as tapas consumidas nos sete anos do certame.
Fóra deste cómputo están as creacións servidas no Santiago(é)Noite, a oferta complementaria de hostalaría nocturna.
Entre os profesionais a satisfacción é a nota predominante, tanto pola aparición de novos clientes coma co funcionamento interno do concurso. Destacan, ademais desa afluencia de novos clientes, o empurrón para o sector que supón o Santiago(é)Tapas nun mes de tempada baixa como é novembro.
Ademais da expectación por concluír as distintas (é)tapas e acadar os premios por encher o tapasporte, as distintas promocións do certame conseguiron un notable eco. É o caso da dinamización a través das redes sociais que permitirá viaxar a Turquía a 2 persoas, por xentileza de Turkish Airlines, ou as entradas para o Concerto Enoacústico Solidario Pablo Carbonell & Ribeiro que organiza a Denominación de Orixe Ribeiro o 6 de decembro.
Na entrega de premios, que se anunciará proximamente, hanse coñecer os distintos galardóns outorgados polo público e o xurado profesional.