Campaña de dinamización da Editorial Médica Panamericana no exame MIR 2018

azafatas campaña dinamización mir 2018

A app POSTMIR e o entorno virtual PROMIR difundíronse en 21 cidades españolas, grazas á coordinación dos equipos de azafatas e auxiliares de relacións públicas

A empresa de organización de eventos Trevisani recibiu a confianza da Editorial Médica Panamericana para a súa campaña de dinamización con motivo do exame MIR.

Equipos de azafatas e auxiliares de relacións públicas traballaron a un tempo en escolas e facultades de 21 cidades españolas, tanto da península como das Illas Canarias e Baleares.

Xa que logo, en todos os centros nos que os estudantes de Medicina se enfrentaron ao exame MIR atopáronse con esta campaña de relacións públicas.

Así, a todos os alumnos, Editorial Médica Panamericana obsequioulles cunha bolsiña con gominolas e informoulles sobre a súa aplicación POSTMIR.

A proba MIR celebrouse o sábado 10 de febreiro de 2018.

Que son POSTMIR e PROMIR?

POSTMIR é unha completa app de balde, dispoñible nas plataformas App Stores de Apple e en Google Play, que ofrece aos futuros profesionais da saúde diversos servizos de utilidade, como:

  • Rápida corrección do seu exame
  • Lista de impugnacións recomendadas
  • Buscador de prazas por especialidade, hospital e comunidade autónoma

Ademais, as azafatas e o personal auxiliar tamén difundiron outros servizos de Panamericana englobados en PROMIR, o entorno virtual de aprendizaxe desenvolvido pola editorial.

 

 

 

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *